Productomschrijving
Bianchi Aria E-Road Ultegra (celeste/black full glossy)
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
De Bianchi ARIA is een snelle, prestatiegerichte aero racefiets. Ontworpen voor snelheidsliefhebbers die op zoek zijn naar de perfecte metgezel voor elke uitdaging op de weg.
Het doel was om het assortiment Bianchi aero racefietsen uit te breiden met een gloednieuw model op basis van een zeer aerodynamisch frame-vork systeem om volledige prestaties te garanderen voor elke wegrace of triatleet.
De Aria biedt het ultieme in aerodynamische prestaties met een uitgebalanceerde combinatie van op wedstrijden gerichte geometrie en een in de windtunnel bewezen ontwerp. De aero voorvork en staande achtervork zijn geïnspireerd op het in de windtunnel geteste TT TRI Aquila CV model om de best mogelijke aero-waarden te bereiken.
De snelle allrounder voelt zich niet alleen thuis op vlakke wegen, maar beheerst ook bergetappes en snelle afdalingen uitstekend. De Bianchi Aria is een betrouwbare partner voor zowel de allrounder als de ambitieuze triatleet om de uitdaging van het wegwielrennen met succes aan te gaan.
Special Features
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.