Productomschrijving
Bianchi T-Tronik Rebel 9.2 NX/SX EP8, zwart/turquoise (black/ck16 full glossy)
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
T-Tronik
T-Tronik, de nieuwe generatie Bianchi E-MTB's, luidt het tijdperk in van de ondersteunende elektrische aandrijving en loopt voorop in outdoorplezier. De T-Tronik modelfamilie bestaat uit drie verschillende producten, de T-Tronik Performer, Rebel en Sport.
T-Tronik Rebel
Langer en verder! Met de Bianchi T-Tronik Rebel kan de E-MTB rijder langere en veeleisende tochten met gemak aan.
Het kloppende E- hart
Aangedreven door een centrale motorunit (250W, 85Nm) en een op maat gemaakte geïntegreerde accu (630Wh) is de T-Tronik Rebel de perfecte metgezel op elk terrein. Dankzij de vijf beschikbare vermogensniveaus kun je de krachtoverbrenging perfect aanpassen aan je behoeften.
Wordt geleverd in wol
Dankzij het hoogwaardige aluminium frame en de veerweg van 140/150 mm voor en 140 mm achter is de T-Tronik Rebel geschikt voor elk terrein.
Special Features
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.