Productomschrijving
Cube Aerium C:68 SL High, zwart (carbon'n'white)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Er is waarschijnlijk geen snellere fiets in het triatloncircuit dan de Aerium C:68 SL. Verantwoordelijk voor zoveel snelheid en hoge prestaties zijn de innovatieve aerodynamica en de zorgvuldige selectie van high-end componenten. Dankzij het radiogestuurde Sram Force AXS 12-speed schakelsysteem schakel je tijdens het racen soepel van versnelling naar versnelling met een druk op je vinger. En omdat het met zoveel pijlsnelle voorwaartse kracht niet mag ontbreken aan controle, remkracht en grip, hebben ze de fiets voorzien van Fulcrum Aero Racing 44 wielen met Schwalbe Pro One TLE banden en RT Aero velgremmen van Magura. Het CUBE C:68 cockpitsysteem is trouwens verkrijgbaar in High en Low - en met een geoptimaliseerd hydratiesysteem. Alles in beeld, alles onder controle!
Wil je je eigen grenzen breken en je tegenstanders ver achter je laten? De Aerium C:68 SL vervult deze droom. Ze ontwikkelden het in nauwe samenwerking met de aerodynamica- en Formule 1-experts van SwissSide. Het is dan ook geen wonder dat deze pijlsnelle snelheidsmachine zich niet door de UCI-regels laat tegenhouden in zijn streven naar ultieme prestaties. Tests in de windtunnel en op de atletiekbaan en een ongelooflijke focus op de kleinste details maken deze fiets tot een van de snelste triatlonfietsen op de markt. En dankzij zijn vorm schiet hij niet alleen door de lucht zonder af te remmen - hij is ook verbazingwekkend ongevoelig voor zijwind en turbulentie, wat zorgt voor een grote stabiliteit tijdens uw rit. Laag gemonteerde staande achtervorken verkleinen het frontaal oppervlak en de unieke gleuf in de balhoofdbuis fungeert als spoiler