Productomschrijving
Fulcrum Racing 4 DB C19 Road Wielset 28" 12x100/12x142mm N3W 11-13-speed Disc CL Clincher TLR, zwart (black)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Dankzij het 34 mm medium profiel hebben de Racing 4 DB wielen de perfecte balans tussen aerodynamica, precisie en veelzijdigheid. Ze zijn ideaal voor lange beklimmingen zonder in te leveren op stabiliteit tijdens snelle afdalingen. Daarom koos Team Cofidis voor deze wielen voor hun trainingsset-up.
In tegenstelling tot het 2018er-Modell is het aluminium profiel van deze nieuwe versie CNC-gefreesd en dus lichter, en de binnenmaat is vergroot tot 19 mm (het vorige model had een binnenmaat van 17 mm) zodat er nu probleemloos -banden kunnen worden gemonteerd. De wielen bieden ook 2-Way fit technologie voor clincherbanden en tubeless banden (tubeless tape wordt af fabriek gemonteerd en ventielen zijn inbegrepen). De nieuwe Racing 4 DB heeft indrukwekkende lasergeëtste graphics die bestand zijn tegen alle weersomstandigheden.
ANTI-ROTATIESYSTEEM
Dit nieuwe systeem tilt het concept van het opslagsysteem naar een nieuw prestatieniveau. De ingenieurs van Fulcrum hebben de spaken en naafschalen opnieuw ontworpen voor een sterke en solide eenheid. Dit geldt voor de spaken:
a) dat ze nooit hun initiële spanning verliezen en het wiel perfect responsief en gecentreerd blijft en
b) dat ze in de positie blijven die in de windtunnel is ontwikkeld om de best mogelijke aerodynamica te garanderen.
F.I.C. FULCRUM IDENTIFICATIEKAART - 100% HANDGEMAAKTE KWALITEIT
Sinds de oprichting wordt Fulcrum gekenmerkt door een aanpak die tot op de dag van vandaag voortduurt: Planning, prototypeontwikkeling en industrialisatie van alle wielen met de rode "F". Elk afzonderlijk wielonderdeel, de geselecteerde materialen en de gebruikte technologieën zijn het tastbare resultaat van de inspanningen die Fulcrum elke dag levert om je maximale prestaties en betrouwbaarheid te bieden.
AFS ASSYSTEEM
Het Axial Fixing System is de door Fulcrum ontwikkelde oplossing voor het bevestigen van de schijfrem aan de naaf. De dwang die uitgaat van de impactzone van het ontgrendelmechanisme, die groter is dan die van standaardmechanismen, zorgt voor een grotere structurele stijfheid en dus voor nauwkeuriger en efficiënter remmen.
VIERKANT FREZEN
Voor de aluminium velg van de nieuwe Racing Zero hebben ze besloten om de drievoudige freesstructuur op het hele profiel te laten zitten om de dikte van het aluminium te minimaliseren. Tot slot hebben de ingenieurs een 3D-Fr toegevoegd aan de spaakbasis: Dit betekent minder materiaal en dezelfde betrouwbaarheid, omdat de krachten op de velg goed worden verdeeld met dit speciale ontwerp. Drievoudig frezen en "vierkant frezen" maken de grootste reductie in velgomtrekgewicht mogelijk om het wiel extreem versnellend te maken.