Productomschrijving
Kona Lana'I, grijs (grey)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Kona herinnert zich haar eerste mountainbike. Voor velen van hen was het een fiets als de Lana'i. Betaalbaar genoeg om je niet te riskant te voelen, maar uitgerust met onderdelen die je de vrijheid geven om het terrein te verkennen. De Lana'i heeft geïntegreerde schakel- en remhendels om de kuip slanker te maken en is nu verkrijgbaar in drie wielmaten: 26" voor maat XS, 27,5" voor S en M en 29" voor L en XL. Met een 8-Gang-Antrieb aandrijving, gripvaste schijfremmen en een vork met 100 mm veerweg is de Lana'i de perfecte manier om te ervaren wat echt singletrack rijden te bieden heeft.
Kona 6061 aluminium
Kona 7005 en aluminiumlegeringen worden gebruikt voor hun mountainbikes en asfaltfietsen. Zowel Kona 7005 als 6061 zijn sterke, duurzame en lichtgewicht legeringen die fantastische, betrouwbare prestaties leveren die duizenden ritten meegaan. Veel van de 7005/ 6061-Rohre buizen zijn butted en/of moulded, wat betekent dat de wanddikte van de buizen kan worden vergroot of verkleind en gevormd, waardoor Kona de sterkte en rijeigenschappen van een bepaald frame kan afstemmen op het beoogde gebruik.
Intern belastingtarief
De lagerschalen zijn in het frame geperst en kunnen gemakkelijk worden verwijderd. Een intern balhoofdstel vermindert ook de stapelhoogte, zodat de hoogte van de stuurpen en het stuur beter instelbaar zijn en de rijder de best mogelijke pasvorm krijgt.
Conische balhoofdbuis
Een grotere omtrek aan de onderkant van de balhoofdbuis verdeelt de stootkrachten beter, verlengt de levensduur van het balhoofd zelf en elimineert remgeluiden, terwijl het tegelijkertijd een veilig stuurgedrag biedt. De inherente kracht van het driehoekige ontwerp betekent ook een sterkere stuurpositie en een betere balans, waardoor de berijder meer controle heeft over ruw terrein. Een zero-stack balhoofdbuis met een conische dwarsdoorsnede plaatst de kracht waar deze nodig is - in de onderste balhoofdbuis - en maximaliseert de duurzaamheid van de lagers waar deze nodig zijn.