Productomschrijving
Kreidler Vitality Eco 3 Sport Diamond, blauw (grey blue matt)
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Compromisloze e-bike kwaliteit
Als sportieve trekking e-bike biedt de Vitality Eco 3 Sport topkwaliteit en extra veiligheid. De lichtgewicht Bosch Performance Line middenmotor zorgt voor de gewenste ondersteuning in combinatie met een semi-geïntegreerde 500 Wh accu. Een beproefd en betrouwbaar Shimano Deore 10-speed versnellingssysteem maakt sportief toeren op asfalt en in licht terrein mogelijk.
Het aluminium frame maakt indruk met een perfecte balans tussen stijfheid en wendbaarheid, zelfs bij hoge snelheden. Met een in hoek verstelbare stuurpen, het zadel van Selle Royal en Herrmans handvatten met schroefklem kun je ook comfortabel door het terrein toeren.
De rest van de uitrusting van de trekking e-bike zorgt voor extra veiligheid: Terwijl krachtige Shimano schijfremmen je uiterst nauwkeurig tot stilstand brengen, bieden de speciaal voor e-bikes ontwikkelde Schwalbe Energizer Active Plus banden een lage rolweerstand en een uitzonderlijk goede grip.
Special Features
Bosch Performance Line aandrijving
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.