U kunt de beveiligde pagina van PayPal niet zien?

Klik hier
om te heropenen en uw aankoop af te ronden

Een ogenblik geduld s.v.p. Uw bestelling wordt verwerkt.

De grote Winter Solden – Op je plaats, klaar... bespaar!
NL
FR
NEWMEN

NEWMEN Advanced SL X.22 Achterwiel 29" Disc 6-bouts Straight Pull 12x148 mm Shimano (2020)

ID: 695688
€ 875,-
Incl. BTW, geen verzendkosten
Verplaats naar verlanglijst
  • 100 dagen gratis retourneren
  • Gratis levering vanaf €696
  • 40.000 producten 600 merken
Productbeschrijving

De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.

Vooral bij harde staarten en korte slagen toont dit wiel zijn volle sterkte. Met een lagere massatraagheid, meer comfort en verbeterde tractie is dit wiel de eerste keuze voor wie op zoek is naar de beste tijd. De uitlopende velgflanken maken dit wielstel niet alleen beter bestand tegen externe krachten, maar geven de band ook een rondere vorm en dus meer grip in de bochten. In combinatie met de nieuwe NEWMEN Straightpull naven en de 28 Sapim Laser spaken is het resultaat een super licht en comfortabel wielstel, klaar voor de race.

MG wasmachine
Een van de zwakke punten van de velgen - of ze nu van aluminium of carbon zijn - zijn de nippelgaten in de velg. Als je kijkt naar het puntcontactoppervlak van de tepel op de velg, is het gemakkelijk te begrijpen dat deze gaten een zwak punt zijn. Alle krachten die via de spaak en de nippel worden overgebracht (maximale waarde ca. 300 kg) trekken aan dit kleine contactoppervlak. U kunt zich gemakkelijk voorstellen wat er vroeg of laat zal gebeuren: De velg scheurt precies op deze plaatsen. Kijkend naar de verschillende oplossingen van de verschillende velg- en wielproducenten, kan men snel zien dat er veel verschillende benaderingen zijn om dit probleem op te lossen. Nieuwkomers lieten dit "probleem" niet rusten, omdat alle bestaande oplossingen Newmen niet volledig konden overtuigen. Last but not least voorkomt de MG-ring dat de tepel "eet" en zorgt voor een gelijkmatige wrijving tussen de tepel en de ring. De MG-Washer kan ook gebruikt worden voor niet-NEWMEN velgen. Voorwaarde is een rechte velgbasis in het gebied van het tepelgat.

Tandriemschijf vrijloop vs. palvrijloopwiel
Alle tanden zijn ALTIJD in gebruik bij de vrijloopkatrol. Bij palvrijwielen daarentegen kan het voorkomen dat in het ergste geval slechts één pal wordt gebruikt. Tip: Draai het vrijloopwiel van een palnaaf heel langzaam naar achteren, dan hoor je de ene pal na de andere vastklikken .... als dit gebeurt tijdens een harde start, dan is dit de K.O. voor het vrijloopwiel. De door NEWMEN ontwikkelde katrollen zijn gemaakt van hoogwaardig gereedschapsstaal .... Gemaakt in Duitsland.

Productdetails
Gebruiksdoel
Mountainbike  
Uitvoering
achter  
assysteem
achterwiel 12x148  
asstandaard
steekas  
Velgen
Materiaal: Carbon
Model: holle kamer
Profielhoogte: laag (< 30mm)
Type band: draadbanden / Clincher
remsysteem: schijfrem
Geschikt voor Tubeless: ja
Binnenbreedte: 22 mm
Afmetingen (inch): 29 inch
ETRTO (Breedte x Diameter): 22 x 622
Naaf achter
Materiaal: Aluminium 7075
Inbouwbreedte: 148 mm
Diameter as: 12 mm
Tandkrans type: steekcassette Shimano/ SRAM
Aantal versnellingen: 11
Aantal spaken: 28
Eigenschappen: Verzegeld, Voor steekas, Kogelgelagerd
Spaken
Materiaal: Staal - Sapim-laser (2.0/1.5/2.0)
Model: Straightpull
Inspaken: 3-maal gekruisd
Wiel voor
Geconstueerd voor remtype: ---  
Wiel voor
Geconstueerd voor remtype: 6-gaats schrijfremmen
Gewicht: 655 g
Impeller
max. totale belasting: 120  kg
Levering
1 Newmen Advanced SL X.22 29" HR Disc Tubeless Ready, een geavanceerde SL X.22 29" HR-schijf, klaar voor gebruik  
Geslacht
Unisex
Modeljaar
2020
Productnummer
695688
Beoordeling
Je mening telt! Beoordeel dit product als eerste.

Klantenservice
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze experts!
Ma. t/m vr. 10u.-17u.
025 880850
Nieuwsbrief
Meld ju nu aan voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingscode t.w.v. €10,-.
Er wachten exclusieve aanbiedingen en kortingsacties op je.4

VERKLARING GEGEVENSBESCHERMING
Everyday we get more people on bikes