U kunt de beveiligde pagina van PayPal niet zien?

Klik hier
om te heropenen en uw aankoop af te ronden

Een ogenblik geduld s.v.p. Uw bestelling wordt verwerkt.

Vind het perfecte geschenk - Met onze cadeau ideeën vind je eenvoudig het perfecte geschenk
NL
FR
Maxxis

Maxxis HighRoller II Fietsband 29 x 2,30", 3C MaxxTerra, TR, EXO, vouwbaar zwart (2018)

€ 69,50
€ 50,99
- 26%
Incl. BTW, geen verzendkosten
bandenmaat kiezen
  • Binnen 36 min. bestellen, vandaag nog verzonden3
  • Gratis levering vanaf €506
  • 100 dagen gratis retourneren
Productbeschrijving

Helaas is er op dit moment nog geen productbeschrijving voorhanden.

The open and aggressive tread design gives the HighRoller II excellent soil penetration and mud clearing ability. A square profile provides a solid, consistent feel across the knobs. Modified knobs on the shoulder and centre improve braking performance and traction on hard surfaces. Proven on the DH circuit, this new trail orientated version is sure to be the AM riders go-to tyre.
Productdetails
Aanvullende gegevens
All Mountain & Enduro Tires
Gebruiksdoel
MTB  
Wielmaat
29  inch
Gewicht
920  g
Banden
Bandenmaat (diameter x breedte): 29 x 2.30 inch
Bandgrootte ETRTO (breedtje x diameter): 58-622 mm
Model: vouwband, tubeless banden (zonder binnenband)
Uitvoering: Tubeless Ready, EXO
Rubbersamenstelling: 3C MaxxTerra
Dichte karkasweefsel: 60 TPI
E-bike ready: zonder aanbeveling van de fabrikant
Levering (hoeveelheid)
Enkel  
Geslacht
Unisex
Modeljaar
2018
Productnummer
359443
Beoordeling
5
1 beoordelingen
5 sterren
1
4 sterren
0
3 sterren
0
2 sterren
0
1 ster
0
10.08.2018
Antek
Kozakkenband
Kozak opona
Automatisch vertaald vanuit het Pools Naar het origineel

Ik heb een 29x2.3-band op de XC-fiets op het voorwiel geplaatst. Ik veranderde van de oorspronkelijk geassembleerde Schwalbe RapidRob. Ik heb de band bedekt met stansmelk. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik tubeless opgericht en ondanks dat was ik in staat om de autopomp af te sluiten met een prestige-adapter. Het is van hoge kwaliteit, er is een kloof tussen RapidRob en HRII. Ik ging specifiek om te testen op natte stenen en wortels, omdat dat de belangrijkste reden voor de verandering was. Het glijdt niet weg, grote natte stenen gaan gewoon rechtdoor. Met onregelmatigheden in de lengterichting, bijvoorbeeld muld evenwijdig aan het wiel, schuift het naar beneden, anders kan dat niet, maar de zijblokken zorgen ervoor dat het een gecontroleerde, veilige glijbaan is en niet rechtstreeks in de grond valt :) Fasen op steenachtige wegen zijn ook meer gecontroleerd dan op slechte banden. Over het algemeen voelt een man meer zelfvertrouwen op een fiets, wetende dat de band voorspelbaar is en dat je erop kunt vertrouwen, zodat je sneller kunt gaan en meer plezier krijgt. Ze kunnen de modder aan en goed reinigen, maar het is geen modderband. Na het asfalt geeft het een mooi geluid en heb ik geen merkbaar hoge rolweerstand geregistreerd. Men moet echter niet vergeten dat dergelijke banden niet voor asfalt worden gekocht. Ik zal niets zeggen over duurzaamheid, omdat ik drie weken banden heb. Ik zal zeker een nieuwe stagiaire HRII opzetten, die ik in september zal beginnen.

Oponę rozmiarze 29x2.3 założyłem na rower XC na przednie koło. Przesiadłem się z oryginalnie montowanego Schwalbe RapidRob. Oponę zalałem mlekiem stans. Pierwszy raz w życiu zakładałem tubeless i mimo tego bez problemu uszczelniłem nożną pompką samochodową z przejściówką na prestę. Jakościowo jest super, pomiędzy RapidRob a HRII jest przepaść. Specjalnie pojechałem testować na mokrych kamieniach i korzeniach, bo to był główny powód zmiany. Nie ślizga się, spore mokre kamienie po prostu przejeżdża na wprost. Ze wzdłużnych nierówności, np muld równoległych do koła, owszem ześlizguje się, bo inaczej się nie da, ale boczne klocki zapewniają, że jest to kontrolowany, bezpieczny ześlizg, a nie upadek prosto na glebę :) Zjazdy po kamienistych drogach też są bardziej kontrolowane niż na kiepskich oponach. Generalnie człowiek czuje się pewniej na rowerze wiedząc, że opona jest przewidywalna i, że można na niej polegać, co pozwala jechać szybciej daje więcej frajdy. Na błocie dają radę i nieźle się czyszczą, ale nie jest to opona typowo na błoto po osie. Po asfalcie daje fajny odgłos i jakoś bardzo zauważalnie dużych oporów toczenia nie zarejestrowałem. Należy jednak pamiętać, że takich opon nie kupuje się do jazdy po asfalcie. O trwałości się nie wypowiem, bo opony mam od trzech tygodni. Na pewno założę HRII nowego traila, którego będę miał początkiem września.


Klantenservice
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze experts!
Ma. t/m vr. 10u.-17u.
025 880850
Nieuwsbrief
Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingscode t.w.v. €10,-.
Er wachten exclusieve aanbiedingen en kortingsacties op u.4

VERKLARING GEGEVENSBESCHERMING
Tevreden klanten
Bent u tevreden met onze service? Schrijf een beoordeling en help anderen!