Productomschrijving
Winora Sinus N5 27.5" Wave, rood (maroon red matt)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Een in het frame geïntegreerde accu en een doordacht ontwerp maken de eBikes uit de Sinus-serie tot ideale overgangsfietsen voor actieve fietsers die toe zijn aan een eBike, maar de voorkeur geven aan klassieke lijnen. De Winora Sinus N5 weet precies wat u nodig hebt voor dagelijks gebruik: hoogwaardige componenten waar u op kunt vertrouwen en een krachtige motor die u op de been houdt. Je rolt soepel door elk stadsverkeer dankzij de nieuwe 5 Nexus versnellingen van Shimano in combinatie met de 65Nm Bosch Performance Line motor. Robuuste banden van Schwalbe, een betrouwbare terugtraprem en een moderne look met een in het frame geïntegreerde Bosch PowerTube accu van 625Wh ronden het pakket af.
Details
- Bosch Performance Gen.3 motor met 250 watt
- Bosch Power Tube-accu met 625 Wh
- Shimano Nexus 5-Gang naafversnelling
- Schwalbe Marathon Almotion banden
Special Features
Bosch Performance Line aandrijving
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.