Productomschrijving
Winora Sinus N5 eco Diamant Heren, grijs (sage grey matt)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Ben je op zoek naar een eBike met degelijke onderdelen voor een eerlijke prijs? De nieuwe Sinus N5 eco is uw ongecompliceerde dagelijkse metgezel waarop u altijd kunt vertrouwen. Met de onderhoudsarme Nexus 5-Gang-Nabenschaltung naafversnellingen van Shimano, die speciaal zijn ontwikkeld voor eBikes, rol je soepel door het stadsverkeer, terwijl de krachtige Bosch Performance Line motor met geïntegreerde Wh accu je duurzame ondersteuning biedt als het wat steiler wordt of je energie opraakt. Hydraulische schijfremmen en robuuste Schwalbe banden zorgen ervoor dat je in elke situatie volledige controle over je fiets hebt. De Sinus N5 eco is verkrijgbaar als dames- en herenmodel en als comfortabel doorloopmodel.
Details
- Schwalbe Marathon Almotion banden
- Shimano Nexus versnellingsnaaf met 5 versnellingen
- Bosch prestatiemotor
Special Features
Bosch Performance Line aandrijving
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.