Productomschrijving
Winora Sinus N8 Trapeze Dames, petrol (petrol)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Je ideale metgezel op weg naar je werk of tijdens een ontspannen weekendtrip: Met de nieuwe Sinus N8 bent u ideaal uitgerust voor beide. De stille Bosch Active Plus motor met Wh accu accelereert soepel met maximaal Nm en biedt betrouwbare ondersteuning wanneer je bergop gaat of buiten adem raakt. Met de soepel lopende Nexus 8-Gang-Nabenschaltung naafversnellingen van Shimano schakel je soepel naar de volgende versnelling, terwijl de hydraulische schijfremmen een krachtige grip bieden en je snel tot stilstand brengen wanneer dat nodig is. De 27,5" banden met groot volume en de ingebouwde terugtraprem zorgen voor extra veiligheid en comfort. De Sinus N8 is verkrijgbaar in drie modelvarianten: als dames- en herenfiets en als instapmodel.
Details
- Bosch Active Plus motor
- Schwalbe Marathon Almotion banden
- Shimano Nexus 8 versnellingsnaaf
Special Features
Bosch Active Plus
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.