Productomschrijving
Cube Touring Hybrid ONE 500, groen/zwart (darkgreen'n'green)
De beschrijving van dit product is automatisch vertaald. Onze excuses voor eventuele fouten.
Als gevolg van knelpunten en vertragingen in wereldwijde toeleveringsketens, is het mogelijk dat de fabrikant afzonderlijke onderdelen van de oorspronkelijke specificaties heeft vervangen door onderdelen van minstens gelijkwaardige, of zelfs hogere kwaliteit. De geleverde fiets kan in individuele gevallen dus iets afwijken van de afbeeldingen in onze shop.
Bij de ontwikkeling van de Touring Hybrid lag de nadruk op veelzijdigheid, gemakkelijke bediening en een hoog niveau van rijcomfort. De krachtige Bosch Performance motor met Bosch Smart System en de PowerTube accu zijn zo elegant geïntegreerd in het frameontwerp dat ze nauwelijks opvallen. Wat echter opvalt, is de geweldige ondersteuning in de voorhoede. De herziene Efficient Comfort Geometry zorgt samen met de verende voorvork met 63 mm veerweg voor een comfortabele maar gecontroleerde rit, zelfs op hobbelige wegen. Er is genoeg ruimte voor al je spullen op het bagagerek. En in de zadelklem is een praktisch minigereedschap verstopt. Wat nog meer? Een nieuwe ACID-kettingkast, een zijstandaard en extra lange spatborden. Goed om te weten: Het frame is verkrijgbaar als klassiek herenframe, trapeziumvormig frame of laag doorgestoken frame - voor iedereen is er een geschikte uitvoering en maat!
Details
- ACID 65 BB spatborden
- Betrouwbare Shimano Alivio 9-kanaals tandwielen
- Praktisch minigereedschap in de zadelklem
- Zadelklem: CUBE Screwlock Semi Geïntegreerd, 36 mm
Special Features
Bereik
Kan ik 50 kilometer lang rijden met een acculading, of zelfs 120? Voor iedereen die geïnteresseerd is in e-bikes, is dit belangrijke informatie. Fabrikanten proberen zo realistisch mogelijk aan te geven wat het maximale bereik is van een volledige acculading, in de praktijk hangt dit echter af van veel factoren. Naast de motor horen hier ook de energie-inhoud (400 of 500 Wh), het gebruik en de leeftijd van de accu bij. Maar ook het gewicht, je zithouding, rijstijl (startfrequentie, cadans) en het gekozen ondersteuningsniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo) hebben een grote invloed. En niet in de laatste plaats beïnvloeden het profiel van het wegdek (hellend of vlak), de ondergrond (asfalt of ongeasfalteerd), de wind (tegenwind, rugwind) en het bandenprofiel het reële bereik. Dit maakt het uiterst moeilijk om nauwkeurige en betrouwbare informatie te verstrekken.